AcasaSiteCalendarGalerieFAQCautareMembriGrupuriInregistrareConectare

Distribuiţi | 
 

 Tutorial - Comenzi marire fps - despre fps

In jos 
AutorMesaj
dAnnYx
Administrator
Administrator
avatar

Mesaje : 214
Fraguri : 1376
Reputatie : 0
Data de inscriere : 31/07/2010
Varsta : 23
Localizare : Baia Mare

MesajSubiect: Tutorial - Comenzi marire fps - despre fps   Joi Iul 07, 2011 2:13 pm

Nu toti dispunem de un calculator care sa ne ofere
100 fps-uri constant in cstike cand avem in fata modele highpoli si
smoke-uri pe ecran. Asa ca pentru cei mai nefericiti dintre noi care nu
dispun de un sistem care sa suporte toate cele mentionate mai sus, va
ofer cateva comenzi care nu o sa va garanteze 100 fps, dar vor creste cu
5-20 fps-uri performantele

In primul rand, motivul pentru care
performanta este scazuta este ca PC-ul se chinuie sa arate mai bine.. si
sunt multe detalii pe care un jucator experimentat nici macar nu le
observa (Inaintea parantezelor scriu varianta optima, in paranteze
default-ul din CS). Printre acestea, se numara :

** fps_max 100
(71) - numarul maxim de FPS-uri din CS. au existat speculatii cum ca
daca fps_max este 300 sau ceva performanta este mai rdicata, dar 100
fps-uri este rata maxima pe care o poate atinge CS.

** cl_himodels 0 (0) - himodels este comanda care ofera modele highpoly (1) sau lowpoly (0).

**
gl_clear 1 (0) - cand este activat (1) lasa gaurile dintre texturi
(pereti) neumplute. cand este dezactivat, umple gaurile dintre texturi.

** gl_keeptjunctions 0 (1) - la fel ca la gl_clear. doar ca gl_clear 1 = gl_keeptjenctions 0

** gl_max_size 256 (256) - marimea texturilor

** gl_wateramp 0 (0) - 1 activeaza valurile in apa, 0 ofera FPS.

** gl_ztrick 0 (1) - creste performanta, desi pot aparea probleme la obiectele indepartate

** r_decals (mp_decals) 0 (4096) - cate urme de gloante, tatuaje, etc pot aparea simultan pe ecran

** r_shadows (cl shadows) 0 (1) - umbrele sunt dezactivate, castigi FPS-uri bune din asta

**
violence_ablood 0 (1) / violence_agibs 0 (1) / violenc_hblood 0 (1) /
violence_hgibs 0 (1) - sange si membre din oameni . dezctivati-le pentru
FPS-uri in lupta

** gl_cull 1 (0) - cand este activat, randeaza
doar obiectele pe care le vezi. cand nu este activat, randeaza toate
obiectele, care includ si pe cele pe care nu le vezi.

**
cl_minmodels 1 (0) - minmodels inseamna folosirea aceluiasi model de CT
sau TERO simultan intr-un joc. Dezactivat, apare pe ecran modelul pe
care si l-a ales fiecare la inceputul jocului

** max_shells 0 (100) - numarul maxim de gloante randate / ecran.

** max_smokepuffs 0 (5) - numarul maxim de grenade cu fum


Foaie verde, castravete
Am dat "Headshot"prin perete,
N-a fost cod, a fost bulan
Si adminu mi-a dat ban.
Sus In jos
Vezi profilul utilizatorului http://true-gaming.forumz.ro
 
Tutorial - Comenzi marire fps - despre fps
Sus 
Pagina 1 din 1

Permisiunile acestui forum:Nu puteti raspunde la subiectele acestui forum
 :: » TrueGaming ♦ Gaming « :: Counter Strike 1.6 :: Tutoriale-
Mergi direct la: